Home Customer Experience 10 Carti de Retail care m-au ajutat sa-mi fac clientii fericiti

10 Carti de Retail care m-au ajutat sa-mi fac clientii fericiti

Daca esti in cautare de titluri noi, sper sa te inspire lista mea. Toate aceste carti arata modul in care un brand de succes se construieste in timp, prin tehnici de ascultare si de apreciere a clientilor si a angajatilor.

1. Why we buy:The Science of Shopping – Paco Underhill

Cartea este absolut fascinanta si include informatii despre cele mai recente tendinte in retail-ul online – ce fac retailerii bine si ce fac gresit – si cum, aproape orice retailer online, de la iTunes la Amazon, isi poate imbunatati drastic modul in care isi serveste clientii.

2. Drive – Daniel Pink

Majoritatea oamenilor cred ca cea mai buna metoda pentru a motiva este utilizarea unor recompense precum banii – abordarea de tip „recompensa si pedeapsa“. Este o greseala, ne spune Daniel H. Pink. In Drive, una dintre cele mai provocatoare si convingatoare carti ale ultimilor ani, el sustine ca secretul satisfactiei si performantei ridicate – la serviciu, la scoala si acasa – este nevoia profund umana de a ne dirija propriile vieti, de a invata si de a crea lucruri noi, de a deveni mai buni si de a face din lume un loc mai bun.

3. The Nordstrom Way – Robert Spector, breAnne O. Reeves

Aceasta nu este o carte despre vanzarea de pantofi, haine, cosmetice sau bijuterii. Este o carte despre modul in care valorile umane, cum ar fi respectul, increderea, compensarea si, chiar distractia, sunt elementele de baza ale unei culturi in care angajatii sunt imputerniciti sa ofere in mod constant clientilor o experienta premium.

Nordstrom considera ca experienta angajatilor determina experienta clientilor si ca atunci cand atrageti si recompensati oameni care se simt confortabil intr-o cultura orientata spre servicii, atunci toata lumea reusește – atat individual, cat si colectiv. 

4. Thank you Economy – Gary Vaynerchuk

In „Economia Thank You”, Gary Vaynerchuk analizeaza companiile de varf, aratand cum reusesc – si uneori cum esueaza. Cartea arata modul in care un brand de succes se construieste in timp, prin tehnici de ascultare si de apreciere a clientilor.

5. Silent Selling – Judith Bell, Kate Ternus

Captand directia si evolutia industriei de retail de astazi, „Silent Selling: Best Practices and Effective Strategies in Visual Merchandising”, este un amestec multidisciplinar de activitati practice si solutii creative de rezolvare a problemelor care ii duce pe cititori dincolo de elementele de baza ale merchandisingului vizual. Cartea iti va oferii o intelegere a descoperirilor recente ale expertilor si te va invata tehnici valoroase de marchandising. 

6. The Shopping Revolution – Barbara E.Kahn

Barbara E. Kahn, este unul dintre cei mai importanti experti in retail. Ea analizeaza companiile care au avut cel mai mare succes in timpul unei crize din industrie. Cartea ofera noi perspective asupra a ceea ce putem invata din ascensiunea si transformarea continua a acestor companii in fata provocarilor fara precedent.

7. The Amazon Way – John Rossman

Constanta preocupare pentru nevoile clientului, pentru o ascensiune pe termen lung si dorinta de a face totul intr-un mod inovativ sunt doar cateva din principiile dupa care se ghideaza angajatii companiei Amazon. “The Amazon Way” este o poveste despre succes, o poveste inspirationala pentru fiecare dintre noi.

8. My Father’s Busines – Cal Turner, Rob Simbek

Fostul CEO al Dollar General ne impartaseste o relatare directa a modului in care generatiile din familia sa si-au transformat afacerea din orasele mici intr-o putere nationala. Vei descoperii lectii din perspectiva unui manager si valorile pe care le-a descoperit in acest proces.

9. Just About Everything a Retailer Manager Needs to Know – John Stanley

Aceasta este cartea de retail pe care fiecare manager ar trebui sa o citeasca. Contine o multime de informatii pentru fiecare manager de retail si proprietar de magazin. John Stanley a pus cu succes intr-un format uimitor de utilizabil, experientele si cunostintele pe care le-a adunat in mai bine de 20 de ani ca consultant international de retail.

10. Smart Retail – Richard Hammond

Smart Retail dezvaluie ce stiu cei mai de succes retaileri din lume si cum poti sa le aplici secretele in propria afacere. Cartea include cele mai recente povesti de succes, idei noi, gandirea strategica si tactica pentru a te ajuta sa iti cresti vanzarile.

 

Daca ai si alte sugestii de carti care ti-au placut, le astept in comentariii. Eu le-am comandat pe acestea de pe Amazon.uk dar poti sa gasesti editii traduse si in librariile de la noi. Succes!

—––––•————

?  Pentru mai multa inspiratie, descarca GRATUIT Ebook-ul Fashion Retail Mix – 6 Pasi Esentiali daca vrei sa ai Succes

You may also like

Leave a Comment