Daca ai un business in ecommerce probabil vei ajunge la aceeasi concluzie ca si mine, ca indiferent ce marketing tool folosesti niciodata nu va fi suficient.
Pentru ca ai nevoie constant de:
? mai multe conversii ca sa-ti indeplinesti targetul de vanzari
? trafic relevant mare pe site in loc de vizitatorii accidentali
? si un mod de a-i face pe vechii clienti sa repete cat mai des comenzile
Si totusi, am intalnit persoane care inca nu sunt convinse ca au nevoie de Facebook Ads. Cel mai adesea se datoreaza unor colaborari nereusite din trecut.
Si, totusi e nevoie de un expert in domeniu pt setarea campaniilor dar, trebuie sa stii ce sa ii ceri!
Iti arat ce strategie functioneaza pentru mine ?
1. Folosesc Dynamic Product Ads pentru cele mai importante categorii de produse pentru ca convertesc cel mai rapid si au cel mai mare return of investement. Ele se bazeaza practic pe principiul de a-i convinge pe cei care ti-au vizitat site-ul sa faca pana la urma o comanda aratandu-le in feed exact produsele pe care le-au vazut pe site.
2. Folosesc un Multi-Product Ad pentru ca imi da posibilitatea de le arata vizitatorilor mai multe categorii de produse in acelasi ad. Poate fi facut ca si o campanie de Dynamic dar si ca o campanie de sine statatoare de tip carusel.
3. Creez audiente separate pentru campanii, femei si barbati, grupuri de varsta dar si audiente Lookalike pentru a identifica clienti noi
4. Fac o campanie generala de Retargeting pentru vizitatorii care si-au adaugat produse in cos dar nu si-au finalizat comanda
5. Creez o campanie de branding pentru nu totul se rezuma la vanzari. Pana la urma Facebook este o platforma de socializare si oamenii vor sa iti vada mai intai povestea
Cam atat?
Cum ti se pare? Lasa-mi un mesaj daca ai si alta sugestie sau un feedback dupa ce le testezi.