deluca-retail-agentie-consultanta-retail-fashion-afaceri-romania

Evolutia digitala a fost urmata de o transformare extrema a conceptului de cumparare. Comportamentul consumatorului s-a schimbat radical, cu o viteaza ametitoare. Schimbul de informatii si consumerismul nu mai au legatura cu notiunea de timp si spatiu.

CE INSEAMNA ASTA?

Taramul fizic fuzioneaza cu realitatea digitala pentru a crea “noul retail”. Prin urmare magazinele fizice devin epicentrul digitalizarii, spatii experentiale complexe in care clientul vede, simte, interactioneaza, probeaza, comunica, comanda online sau cumpara pe loc.

Trebuie sa gandim dincolo de metodele traditionale care poate au functionat foarte bine candva si sa ne adaptam rapid noilor vremuri. Confortul si rutina sunt placute dar te fac irelevant mai curand decat a-i crede. Asadar, daca esti un retail-er, un antreprenor creativ sau un designer talentat pune-ti centura si bucura-te de aceasta calatorie.

MAGAZINELE VIITORULUI VOR FI DESPRE EXPERIENTE UNICE, DESCOPERIRI, ENTUZIASM SI DISTRACTIE.