Retailul omnichanel (pe mai multe canale) este noul normal in ziua de astazi. Experienta din magazin trebuie sa completeze si sa coopereze cu experienta de comert electronic prin adaugarea unui sentiment de hiper personalizare. Nu este nevoie de o strategie digitala ci de o strategie de business in era digitala.

Ne uitam la orice, de la ceea ce vinzi la modul in care il prezinti si cui i se adreseaza si apoi dezvoltam o strategie pentru ca afacerea sa opereze cu succes intr-un nou format. Munca noastra include o strategie concreta de concept, clienti tinta, pozitionarea marcii, strategie vizuala, sortiment de produse, abordare de merchandising si promovare online.

 

WEBSITE DESIGN 

 

AUDIT SITE & STRATEGIE DE OPTIMIZARE 

 

ELEMENTE GRAFICE DE DESIGN

 

STRATEGIE DE COMUNICARE

 

CAMPANII FACEBOOK 

CUI SE ADRESEAZA?

  • Antreprenorilor care au un magazin fizic sau care isi doresc sa inceapa unul online si au nevoie de o strategie eficienta .
  • Proprietarilor de magazine online care nu sunt multumiti de evolutia lor si au nevoie de un audit, optimizare sau un design nou. 

CE PRESUPUNE?

  • O intalnire in care se prezinta conceptul, care sunt cerintele si obiectivele clientului;
  • Propunere de design initiala prin creearea unui vision board in care se vor stabili culorile, fonturile si elementele de design;
  • Designul magazinului online in platforma opencart, alegerea unei teme, hosting, prezentare si 3 modificari punctuale. 
  • In cazul magazinelor deja lansate, analiza si strategie de optimizare pentru cresterea traficului si o rata mai mare a conversiei.