Retailul omnichanel (cu mai multe canale) este noul normal in ziua de astazi. Experienta din magazin trebuie sa completeze si sa coopereze cu experienta de comert electronic prin adaugarea unui sentiment de hiper personalizare. Nu este nevoie de o strategie digitala ci de o strategie de business in era digitala.

 

Ne uitam la orice, de la ceea ce vinzi la modul in care il prezinti si cui i se adreseaza si apoi dezvoltam o strategie pentru ca afacerea sa opereze cu succes intr-un nou format. Munca noastra include o strategie concreta de concept, clienti tinta, pozitionarea marcii, strategie vizuala, sortiment de produse, abordare de merchandising si promovare online.

 

WEBSITE DESIGN 

 

ANALIZA & STRATEGIE DE OPTIMIZARE ON-SITE

 

ELEMENTE GRAFICE DE DESIGN

 

STRATEGIE DE COMUNICARE

 

CAMPANII FACEBOOK 

CUI SE ADRESEAZA?

  • Antreprenorilor care conduc companii de retail si isi doresc o prezenta si in online.
  • Proprietarilor de magazine online care nu sunt multumiti de designul actual sau de conversii si au nevoie de analiza, optimizare sau un design nou. 

CE PRESUPUNE?

  • O intalnire in care se prezinta conceptul, care sunt cerintele si obiectivele clientului;
  • Propunere de design initiala prin creearea unui vision board in care se vor stabili culorile, fonturile si elementele de design;
  • Designul magazinului online in platforma opencart, alegerea unei teme, hosting, prezentare si 3 modificari punctuale. 
  • In cazul magazinelor deja lansate, analiza si strategie de optimizare pentru cresterea traficului si o rata mai mare a conversiei.

CARE ESTE INVESTITIA?

  • Designul unui magazin online in platforma Opencart presupune  o investitie minima de 500 Euro. Acest pret poate varia insa in functie de cerinte si complexitatea site-ului. Pe langa acest buget se adauga costul unei teme alese de client si serviciul de hosting. 
  • Analiza si strategia de optimizare on site a unui proiect existent porneste de la 300 Euro si variaza in functie de complexitatea site-ului. 
  • Strategia de comunicare, implementare si administrare de campanii pe facebook presupune o investitie minima de 300 Euro/luna.
  • Crearea de texte si elemente grafice de design pornesc de la 200 Euro/luna si variaza in functie de cererile clientului.