Dupa cativa ani de izolare din cauza pandemiei consumatorii sunt mai fericiti ca niciodata sa sarbatoreasca momentele de bucurie si ocaziile speciale ale vietii. Ziua Indragostitilor, Ziua Femeii, Pastele – toate sunt date speciale care aduc ceva de asteptat, fie ca este vorba de tinute festive, cadouri, o vacanta sau o petrecere.
Avem astfel o oportunitate fantastică de a ne creste vanzarile. Si cu Pastele chiar dupa colt, iata cateva sfaturi utile pentru campaniile sezoniere de Facebook Ads
Atrage atentia cu reclame dinamice si interactive
Potentialii cumparatori navigheaza cu intentie, asa ca sunt foarte deschisi sa descopere noi branduri si produse. Prin urmare, ar trebui sa te concentrezi pe a fi creativ, astfel incat sa te faci remarcat pe o piata foarte saturata. Creativitatea nu se refera doar la designul anuntului, ci si la canalele pe care apar anunturile.
Vanzarile si promotiile traditionale nu mai sunt suficiente pentru a atrage atentia publicului. Acum, trebuie sa gasim modalitati noi si captivante de a capta în mod activ atentia, in loc sa asteptam doar ca oamenii sa ne aleaga brandul. Reclamele de tip carusel iti ofera puterea de a spune o poveste interactiva care se dezvolta pe fiecare imagine din carusel. Poti adauga pana la 10 imagini pentru a-ti prezenta produsele si butoanele CTA(call to action) relevante, cum ar fi „Cumpara Acum”.
In zilele premergatoare Pastelui, incearca sa creezi un sentiment de urgenta prin promovarea ofertelor speciale si cu durata limitata, punand accent pe „In limita stocului!”. Acest lucru ajuta la inspirarea consumatorilor sa actioneze. Foloseste titlul pentru a oferi audientelor o perspectiva a ceea ce are de oferit campania ta de Paste. Adaugarea de elemente de text mici, cum ar fi indemnuri sau butoane in culori diferite, poate genera valori mai bune de implicare.
In cele din urma, ia in considerare testarea A/B prin difuzarea mai multor reclame si titluri in acelasi timp pentru a vedea care dintre ele obtine cele mai multe clicuri. Apoi, poti utiliza acele date pentru a optimiza campaniile viitoare si pentru a genera rate de clic si mai mari.
Genereaza user engagement
Incearca sa implici utilizatorii astfel incat acestia sa se simta parte din campania ta și sa profiti de interesul lor fata de produsul tau pentru a-i implica si mai mult. Una dintre tacticile care obtine cele mai bune rezultate este continutul interactiv, cum ar fi jocurile, concursurile si continutul generat de utilizatori.
Actioneaza din timp!
Una dintre greselile comune care se fac este lasarea campaniilor digitale pentru ultimul moment. Pe langa stresul adaugat, derularea campaniilor prea aproape de data sarbatorilor inseamna ca poti pierde mult trafic de la consumatorii care se pregatesc devreme pentru sarbatori.
De ce sa astepți? Noteaza-ti toate evenimentele anuale in calendar, si planifica in consecinta dar mai ales in avans pentru cele mai bune rezultate.
Desi majoritatea consumatorilor nu incep sa-si planifice achizitiile decat cu doua saptamani inainte de sarbatori, ei cauta din ce in ce mai mult produse si oferte chiar inainte. Ia in calcul si durata de indexare a unei campanii noi. Poate sa dureze chiar si 7-10 zile ca ea sa aiba un reach optim pentru conversii.
Profita de intenția de cumparare a publicului pentru a-ti creste vanzarile de sarbatori inainte de a fi prea târziu. In acest fel, sper ca o sa iti cresti veniturile si vei beneficia la maximum de bugetul campaniei.
Ai intarziat deja la joc? Nu-ti face griji, inca merita sa lansezi o campanie de ultima ora pentru toti cei care lasa cumparaturile pe mai tarziu!
Fa un BOOST vanzarilor de Paste
Exista multe modalitati de a a-ti creste vanzarile si de a-ti maximiza rezultatele in timpul sarbatorilor de sezon. Cu toate acestea, este esential sa iti planifici campaniile si promotiile cu mult timp in avans. Daca iei in calcul care sunt obiectivele tale si aplici cu atentie fiecare dintre recomandarile de mai sus, vei atrage un public mai calificat, cu o tendinta mai mare de cumparare si, in acelasi timp, vei stimula imaginea brandului tau in mintea celor care conteaza cel mai mult– clientii tai potentiali.
Succes!