Raluca Luca este un lider din retail orientat spre client dar si spre rezultate. Cu peste 10 de ani de experienta atat la nivel de CEO, cat si la nivel de conducere in alte companii, inclusiv fashion, beauty si real-estate.

 

Este co-fondator si Managing Director la DON, fashion retailer online si ofline. Acest lucru a implicat crearea si implementarea planurilor strategice, planurilor de marketing, gestionarea bugetelor, formarea echipelor si furnizarea de vanzari durabile si o performanta de profit de la 0 la 1 milion de euro in 10 ani.

 

Raluca are abilitati deosebite atat in ​​stabilirea viziunii strategice si comunicarea interumana cat si in planificarea operationala detaliata pentru fiecare aspect al operatiunilor magazinului atat online cat si fizic, branding si marketing, customer experience si logistica.

 

Se bucura de o reputatie excelenta pentru construirea unor medii de lucru creative si eficiente, stabilirea KPI-uri clare si obtinerea de rezultate prin dezvoltarea unor echipe mici dar de inalta performanta. Se adapteaza rapid la noile culturi si provocari organizationale si comunica foarte usor la orice nivel de experienta, de la magazin pana la sala de consiliu.

 

Are un stil de management transformational si investigator, curios, cu o curiozitate naturala, sete de cunoastere si o pasiune deosebita pentru proiectele de lunga durata. Are o experienta vasta in project management si retail-ul omnichanel, din diferite categorii si modele de afaceri – inclusiv aprovizionarea, negocierea, contractarea de noi spatii/clienți/furnizori si managementul partenerilor – si un istoric dovedit de succes in dezvoltare de brand, piata noua, dezvoltare de echipe si marketing.

 

Daca vrei sa te asiguri ca afacerea ta este pregatita pentru viitor sau are nevoie de revizuire operationala/reorganizare, atunci Raluca este resursa ideala pentru a asigura productivitate maxima cu perturbari minime pentru operatiunile tale actuale.

Ziarul BURSA

"În retail, aşteptările clienţilor sunt tot mai mari, iar cerinţele se schimbă periodic"

Veniturile unei afaceri mici pot creşte cu cel puţin 60% dacă aceasta oferă o experienţă memorabilă - lucru care se poate face infinit mai uşor într-o companie mică decât la jucătorii mari din retail.

Retail.ro

DeLuca Retail, agenție de consultanță pentru companiile aflate la început de drum, vrea să lanseze un laborator de business

Cu o experiență de 15 ani în vânzări și 8 ani conducând propriul brand de fashion, Don Men, Raluca Luca a înființat DeLuca Retail, o companie de consultanță pentru companiile din retail. Agenția de consultanță își propune să lanseze propriul laborator de business, The Retail Lab, pentru companiile din retail și antreprenorii aflați la început de drum.

Retail.ro

DON MEN, brand de îmbrăcăminte pentru bărbați, lansează o nouă colecție de haine și pantofi în 2022.

Raluca Luca a fondat brandul DON MEN în urmă cu opt ani din dorința de a crea haine pentru bărbați cu o croială perfectă la prețuri accesibile. Brandul va lansa o nouă colecție de haine în toamna anului 2022 și o nouă colecție de pantofi. În plus, compania ia în calcul creșteri de 10% ale prețurilor produselor, având în vedere că materiile prime au înregistrat scumpiri cu până la 30-40%.