Strategy Consulting & Design – DeLUCA Retail
  • CINE SUNTEM
    • CARE ESTE VIZIUNEA NOASTRA
    • RALUCA LUCA
    • CE ITI PUTEM OFERI
    • CE AI DE CASTIGAT
    • CARE SUNT ETAPELE
    • CAT ESTE BUGETUL
  • SERVICII
    • CONSULTANTA DE RETAIL
    • E-COMMERCE
    • COMUNICARE CREATIVA
    • BRANDING
    • STORE DESIGN
    • TRAINING & SALES COACHING
  • SMART RETAIL
  • SHOP
    • EBOOK GRATUIT
  • CONTACT
  • PROGRAMEAZA INTALNIRE GRATUITA!
  • 0
Marketing

5 Campanii de Facebook care mi-au adus cele mai bune rezultate

written by Raluca Luca

Daca ai un business in ecommerce probabil vei ajunge la aceeasi concluzie ca si mine, ca indiferent ce marketing tool folosesti niciodata nu va fi suficient. 

Pentru ca ai nevoie constant de:

? mai multe conversii ca sa-ti indeplinesti targetul de vanzari

? trafic relevant mare pe site in loc de vizitatorii accidentali

? si un mod de a-i face pe vechii clienti sa repete cat mai des comenzile 

Si totusi, am intalnit persoane care inca nu sunt convinse ca au nevoie de Facebook Ads. Cel mai adesea se datoreaza unor colaborari nereusite din trecut. 

Si, totusi e nevoie de un expert in domeniu pt setarea campaniilor dar, trebuie sa stii ce sa ii ceri! 

Iti arat ce strategie functioneaza pentru mine ?

1. Folosesc Dynamic Product Ads pentru cele mai importante categorii de produse pentru ca convertesc cel mai rapid si au cel mai mare return of investement. Ele se bazeaza practic pe principiul de a-i convinge pe cei care ti-au vizitat site-ul sa faca pana la urma o comanda aratandu-le in feed exact produsele pe care le-au vazut pe site. 

2. Folosesc un Multi-Product Ad  pentru ca imi da posibilitatea de le arata vizitatorilor mai multe categorii de produse in acelasi ad. Poate fi facut ca si o campanie de Dynamic dar si ca o campanie de sine statatoare de tip carusel.

3. Creez audiente separate pentru campanii, femei si barbati, grupuri de varsta dar si audiente Lookalike pentru a identifica clienti noi

4. Fac o campanie generala de Retargeting pentru vizitatorii care si-au adaugat produse in cos dar nu si-au finalizat comanda

5. Creez o campanie de branding pentru nu totul se rezuma la vanzari. Pana la urma Facebook este o platforma de socializare si oamenii vor sa iti vada mai intai povestea 

Cam atat?

Cum ti se pare?  Lasa-mi un mesaj daca ai si alta sugestie sau un feedback dupa ce le testezi.

septembrie 23, 2022 0 comment
0 FacebookTwitterPinterestLinkedinEmail
Customer Experience

10 Carti de Retail care m-au ajutat sa-mi fac clientii fericiti

written by Raluca Luca

Daca esti in cautare de titluri noi, sper sa te inspire lista mea. Toate aceste carti arata modul in care un brand de succes se construieste in timp, prin tehnici de ascultare si de apreciere a clientilor si a angajatilor.

1. Why we buy:The Science of Shopping – Paco Underhill

Cartea este absolut fascinanta si include informatii despre cele mai recente tendinte in retail-ul online – ce fac retailerii bine si ce fac gresit – si cum, aproape orice retailer online, de la iTunes la Amazon, isi poate imbunatati drastic modul in care isi serveste clientii.

2. Drive – Daniel Pink

Majoritatea oamenilor cred ca cea mai buna metoda pentru a motiva este utilizarea unor recompense precum banii – abordarea de tip „recompensa si pedeapsa“. Este o greseala, ne spune Daniel H. Pink. In Drive, una dintre cele mai provocatoare si convingatoare carti ale ultimilor ani, el sustine ca secretul satisfactiei si performantei ridicate – la serviciu, la scoala si acasa – este nevoia profund umana de a ne dirija propriile vieti, de a invata si de a crea lucruri noi, de a deveni mai buni si de a face din lume un loc mai bun.

3. The Nordstrom Way – Robert Spector, breAnne O. Reeves

Aceasta nu este o carte despre vanzarea de pantofi, haine, cosmetice sau bijuterii. Este o carte despre modul in care valorile umane, cum ar fi respectul, increderea, compensarea si, chiar distractia, sunt elementele de baza ale unei culturi in care angajatii sunt imputerniciti sa ofere in mod constant clientilor o experienta premium.

Nordstrom considera ca experienta angajatilor determina experienta clientilor si ca atunci cand atrageti si recompensati oameni care se simt confortabil intr-o cultura orientata spre servicii, atunci toata lumea reusește – atat individual, cat si colectiv. 

4. Thank you Economy – Gary Vaynerchuk

In „Economia Thank You”, Gary Vaynerchuk analizeaza companiile de varf, aratand cum reusesc – si uneori cum esueaza. Cartea arata modul in care un brand de succes se construieste in timp, prin tehnici de ascultare si de apreciere a clientilor.

5. Silent Selling – Judith Bell, Kate Ternus

Captand directia si evolutia industriei de retail de astazi, „Silent Selling: Best Practices and Effective Strategies in Visual Merchandising”, este un amestec multidisciplinar de activitati practice si solutii creative de rezolvare a problemelor care ii duce pe cititori dincolo de elementele de baza ale merchandisingului vizual. Cartea iti va oferii o intelegere a descoperirilor recente ale expertilor si te va invata tehnici valoroase de marchandising. 

6. The Shopping Revolution – Barbara E.Kahn

Barbara E. Kahn, este unul dintre cei mai importanti experti in retail. Ea analizeaza companiile care au avut cel mai mare succes in timpul unei crize din industrie. Cartea ofera noi perspective asupra a ceea ce putem invata din ascensiunea si transformarea continua a acestor companii in fata provocarilor fara precedent.

7. The Amazon Way – John Rossman

Constanta preocupare pentru nevoile clientului, pentru o ascensiune pe termen lung si dorinta de a face totul intr-un mod inovativ sunt doar cateva din principiile dupa care se ghideaza angajatii companiei Amazon. “The Amazon Way” este o poveste despre succes, o poveste inspirationala pentru fiecare dintre noi.

8. My Father’s Busines – Cal Turner, Rob Simbek

Fostul CEO al Dollar General ne impartaseste o relatare directa a modului in care generatiile din familia sa si-au transformat afacerea din orasele mici intr-o putere nationala. Vei descoperii lectii din perspectiva unui manager si valorile pe care le-a descoperit in acest proces.

9. Just About Everything a Retailer Manager Needs to Know – John Stanley

Aceasta este cartea de retail pe care fiecare manager ar trebui sa o citeasca. Contine o multime de informatii pentru fiecare manager de retail si proprietar de magazin. John Stanley a pus cu succes intr-un format uimitor de utilizabil, experientele si cunostintele pe care le-a adunat in mai bine de 20 de ani ca consultant international de retail.

10. Smart Retail – Richard Hammond

Smart Retail dezvaluie ce stiu cei mai de succes retaileri din lume si cum poti sa le aplici secretele in propria afacere. Cartea include cele mai recente povesti de succes, idei noi, gandirea strategica si tactica pentru a te ajuta sa iti cresti vanzarile.

 

Daca ai si alte sugestii de carti care ti-au placut, le astept in comentariii. Eu le-am comandat pe acestea de pe Amazon.uk dar poti sa gasesti editii traduse si in librariile de la noi. Succes!

—––––•————

?  Pentru mai multa inspiratie, descarca GRATUIT Ebook-ul Fashion Retail Mix – 6 Pasi Esentiali daca vrei sa ai Succes

septembrie 10, 2022 0 comment
0 FacebookTwitterPinterestLinkedinEmail
Ecommerce

5 Lucruri pe care ar trebui sa le contina site-ul tau

written by Raluca Luca

Oamenii pot auzi de tine din Social Media, insa, cu siguranta, vor dori sa intre pe un site pentru a afla mai multe. Iar cand intra pe site sperantele lor trebuie sa fie confirmate si trebuie sa fie convinsi ca ai o solutie la problema lor.

Pe scurt, ai nevoie de un site care sa-ti transforme vizitatorii in cumparatori.
Dupa ce am facut audituri cu clientii mei si i-am ajutat sa isi optimizeze site-ul, am ajuns la cele 5 lucruri pe care ar trebui sa le includa pentru a obtine rezultate mai rapid.

1. O oferta pe “prima pagina”

Cand cineva iti intra pe site, primul lucru pe care il observa sunt imaginile si textul din primul ecran(home screen), inainte sa inceapa sa dea scroll. Asigura-te ca imaginile si textele de aici indeplinesc unul din aceste criterii:

  • promit o identitate la care sa aspiri
  • promit sa rezolve o problema
  • declara exact ceea ce fac

Textul sa fie scurt si sa sara in ochi. Ideea este urmatoarea: clientul trebuie sa stie exact ce castiga in momentul in care deschide site-ul.

2. Indemnuri evidente la actiune

Rolul site-ul tau este sa creeze un loc in care butonul de call to action sa aiba sens si sa ademeneasca. De vreme ce afacerea ta ofera niste produse pentru a le servi clientilor, nu vei reusi sa le vinzi prea curand daca oamenii nu apasa butonul “Cumpara acum”.

Exista 2 locuri in care sa iti plasezi butonul. Primul este dreapta sus, iar al doilea in centrul ecranului. Ochiul clientului trece peste pagina urmarind tiparul literei Z.

Pentru mai bune rezultate butonul trebuie sa aiba o culoare diferita fata de restul butoanelor din pagina.

3. Imagini ale succesului

Imaginile de pe site comunica si ele ceva. Daca oamenii intra pe site si vad o cutie de cadouri s-ar putea sa-ti irosesti toata pagina, daca nu cumva, bineinteles, ai un business cu ambalaje.

Asadar, imaginea principala trebuie sa exprime clar ca o persoana a avut o experienta placuta folosindu-te de brand-ul tau. Femei, barbati, mamici, tatici sau pisici… important e sa fie fericite, multumite sau satisfacute.

Pentru ca asta vinde. Intr-un fel sau altul toata lumea isi doreste sa aiba o viata mai buna sau aspira la ceva mai maret.

4. Cuvinte foarte putine

Oamenii nu mai citesc site-urile; le scaneaza. Daca ai un paragraf pe primul ecran, va fi trecut cu vederea, ai cuvantul meu.

De ce sa spui: “Fiind si eu parinte, am inteles ce inseamna sa-ti doresti ce este mai bun pentru copilul tau. Acesta este motivul pentru care am creat brandul X unde mamele pot gasi cu usurinta cele mai sigure jucarii pentru copilul lor”, cand ai putea spune doar “Cele mai sigure jucarii pentru copilul tau” ca idee principala.

Pe masura ce dai scroll pe pagina, poti sa folosesti mai multe cuvinte, adica cateva propozitii scurte din loc in loc.

5. Clasificarea categoriilor

Impartirea pe categorii a produselor este importanta pentru ca face mai usoara experienta de cumparaturi. Poate iti pare nesemnificativ, dar crede-ma: nici un client potential nu va derula 9 pagini pentru a gasi singurul produs pe care ar trebui sa-l vada imediat.

Prin clasificarea produselor, le oferi clientilor o alee clara pe care o pot parcurge atunci cand cauta ceva anume. Aminteste-ti doar ca s-ar putea sa iti cunosti toate produsele pentru ca le-ai vazut de un milion de ori, dar clientii tai abia acum le descopera, asa ca..

..ofera-le un ajutor.

Tine minte ca ai la dispozitie doar de 7 SECUNDE ca sa faci o impresie buna unui vizitator. Ai muncit prea mult ca sa te limitezi la un site mediocru si sa nu te bucuri se rezultate.
Sper ca ti-a fost de ajutor. Daca esti interesat de un audit al site-ului tau, lasa-mi un mesaj. Vom evalua cele 5 elemente cheie, analizandu-le prin ochii clientilor si iti vom oferi o perspectiva obiectiva asupra modului in care ai putea sa iti optimizezi prezenta online pentru a creste vanzarile.
Succes!
august 15, 2022 0 comment
0 FacebookTwitterPinterestLinkedinEmail
Business Strategy

Mixul de produse perfect. Cum, cat si ce sa producem!

written by Raluca Luca

Una dintre cele mai frecvente provocari pe care le-am sesizat in intalnirile cu clientii a fost crearea unui mix eficient de produse. 

“Ce sa produc mai mult? Ce modele? Cate bucati? Ce culori? Sa ofer si produse pt barbati daca am un brand de copii? Sa fac si niste geci de iarna cand am un business de tricouri?” ?

O reala panica si dezorientare pentru cei aflati la inceput de drum. Mai ales intre sezoane. 

Unii “experti” motivationali ar zice ca cea mai mare greseala in business este sa nu iti asumi riscuri. 

In realitate lucrurile nu stau chiar asa. Permite-mi sa-ti traduc fraza dpdv al unui antreprenor.  Riscul ti-l asumi cand ai BANI si EXPERIENTA. Multi si multa! 

Daca nu te incadrezi aici, riscul este calea cea mai rapida spre faliment. 

Crearea mixul de produse perfect este si o arta dar si stiinta. Formula castigatoare necesita o combinatie de date si intuitie.

Asa ca, daca iti doresti sa ma inviti la aniversarea de 10 ani, sugestia mea este urmatoarea: 

?Nu te abate de la misiunea ta

?Nu te adresa si altor persoane in afara grupului tau tinta

?Produ in cantitate mai mica la inceput si adapteaza-ti oferta in functie de cerere(urmareste vanzarile, analytics, vezi ce cauta, ce cumpara, ce scot din cos, cere reviews) 

?Creaza modele care pot fi asortate intre ele(top sellers+cateva low keys) 

?Nu introduce mai mult de 3 modele/culori noi/an daca esti in textile(testeaza si repeta daca merg pt ca investitia e mare)

?Fa-ti inventarul constant ca sa nu ramai descoperit

Pastreaza-ti directia pe care ai pornit si nu intra in capcana de a vinde orice, oricarui ametit care te intreaba daca nu ai si cercei cu elefantei. Vei crea doar dezorientare. 

Ramai pe nisa ta, pe produsul tau, si perfectioneaza-te pana devii un expert in ceea ce faci. Abia dupa acea extinde-ti gama si asuma-ti riscuri. 

Pana atunci… ZEN!?‍♀️

Sunt curioasa. Ti-ai asumat vreu risc de care sa iti para rau? 

iulie 23, 2022 0 comment
0 FacebookTwitterPinterestLinkedinEmail
Business StrategyMerchandisingStore Design

Cum Poate un Produs sa Atraga Instant Atentia Consumatorului

written by Raluca Luca

Oamenii sunt atrasi instinctiv de lucrurile care arata bine. Cum poate un produs sau un magazin sa arate bine? Pentru ca este la moda sau este foarte scump?  Prin calitatea suprema sau bugetul mare de campanii? De fapt, nici una dintre aceste caracteristici nu ii determina individual valoarea. Un produs sau un magazin care capteaza atentia consumatorului este dezvoltat pe baza unei strategii de visual merchandising – o arta, pe care, ca si retailer, ar trebui sa o stapanesti.

Vreau sa iti ofer cateva idei prin care poti sa iti faci produsele si magazinul sa arate mai atragator cu ajutorul unor elemente care stimuleaza simturile si provoaca actiunea de cumparare. Ca sa intelegi mai bine conceptul am sa iti arat, intr-o serie de 9 articole, exemple de la branduri celebre, precum si metodele pe care le folosesc eu in consultanta. Sunt cateva secrete de merchandising si sper ca aceste ponturi sa iti fie de folos.  

Vom discuta raportul ideal intre culori, intensitatea ideala si temperatura luminii din magazin, cel mai bun unghi de lumina pentru produse, cat de departe sa-ti  plasezi produsele pentru a atrage clientii, si multe altele. 

Continue Reading
aprilie 15, 2022 0 comment
0 FacebookTwitterPinterestLinkedinEmail
de-luca-retail-consultanta-business-retail-antreprenoriat-stategie-branding.png
BrandingBusiness Strategy

Cum sa-ti cresti BRAND-ul sustenabil pentru un efect pe termen lung

written by Raluca Luca

Esti de ceva timp pe piata si iti doresti sa-ti duci mica afacere la un alt nivel? Invata sa-ti cresti brand-ul sustenabil pentru un efect pe termen lung.

Vad adesea brand-uri care apar peste noapte si in cateva luni ajung sa aiba o crestere masiva. Realitatea este ca, daca o afacere mica creste prea rapid va deveni vurnelabila la un moment dat pentru ca nu si-a creat o fundatie solida care sa-i sustina cresterea. Ce urmeaza? Declinul. Incet dar sigur. 

Ti-ai inceput business-ul acum cativa ani ca sa acoperi o cerere a pietei, sa faci un profit si probabil de unul singur… din pasiune. Acum ar fi momentul sa cresti ca sa iti mentii profitul si sa-ti cresti volumul de vanzari. Din momentul in care iei aceasta decizie urmeaza “perioada de incubare”. 

de-luca-retail-consultanta-business-retail-antreprenoriat-stategie-brandingFoloseste aceasta perioada pentru a-ti pune la punct sistemele si procedurile care iti vor asigura o crestere sustenabila pe termen lung. Tot acum se stabilesc valorile, cultura companiei si identitatea de brand. De asemenea, strategia de customer experience pe care vrei sa o oferi si recrearea modelului de business anterior pentru a te adresa unei noi piete. 

Un BRAND mare se construieste in TIMP si nu usor, tocmai de aceea trebuie sa-i acorzi atentie si meticulozitate. Pentru ca la un moment dat, cand vei ajunge in varf iti vei dori sa fi sustinut de o fundatie solida care sa te tina acolo muult timp. 

Uite o strategie pe care te poti baza.

1. Cunoaste-ti Scopul

Cresterea unui brand este direct proportionala cu loialitatea clientilor. Cum poti crea loialitate? Concentreaza-te pe loialitatea angajatilor mai intai pentru ca ei sa transmita mai departe valorile brand-ului clientilor pe care ii ajuta. Nu vei putea face asta daca nu stii EXACT care este motivul pentru care ai inceput business-ul si care este scopul/misiunea ta. Comunicarea acestor informatii angajatilor ii va face sa stranga “fani”, fani care iti vor asigura o crestere organica. 

2. Creeaza un Business Map

Majoritatea antreprenorilor au un business plan dar nu au un business map. Crearea unei astfel de “harti” este eficienta pentru ca iti va raspunde unor intrebari esentiale pentru cresterea si atingerea obiectivelor. Care sunt pasii urmatori? Cum ajungi acolo? Care este obiectul final? 

3. Perfectioneaza Produsul

Am lucrat cu antreprenori care din dorinta prea mare de a creste uita sa se asigure ca produsul lor este “beton” din toate punctele de vedere. Credeau ca pot sa il ajusteze dupa ce vor creste vanzarile. Gresit! Pentru ca daca nu faci acest lucru de la inceput vei ramane un “alt brand” care nu livreaza ce promite. 

4. Formeaza-ti Echipa

Stiu ca pare de la sine inteles ca ai nevoie de o echipa puternica pentru a creste o afacere. Formula mea preferata de echipa este MICA SI PUTERNICA si nu este formata doar din angajati, ci si din colaboratori, furnizori, curieri etc. Ce iubesc eu la afacerile mici este ca pot stabili “relatii mai intime” cu clientii, sa le ofere experienta pe care ti-o doresti de la inceput pana la final. Scopul lor este pana la urma sa stranga cat mai multi “fani” care sa iti promoveze brand-ul gratuit. 

5. Atrage Clientii Potriviti

Ce poate sa insemne o crestere a unui business daca nu marirea semnificativa a  numarului de clienti fideli? Nu mare lucru! Formarea unei baze puternice de clienti fideli este imperativa si iti poate asigura succesul pe termen lung. 

Sunt aici pentru tine, daca ai nevoie de sustinere. In curand voi lansa si The Retail Lab prin care voi putea oferii aceleasi servicii mai multor antreprenori, la un cost  mult mai avantajos.

Pana atunci, astept si parerile tale. Lasa-mi un comentariu daca ai o sugestie sau o nelamurire si te ajut cu drag. 

succes, Raluca

 

martie 10, 2022 0 comment
0 FacebookTwitterPinterestLinkedinEmail
MarketingSales

Marketing de PASTE: Cum sa-ti Maximizezi Rezultatele Campaniei de Sarbatori

written by Raluca Luca

Dupa cativa ani de izolare din cauza  pandemiei consumatorii sunt mai fericiti ca niciodata sa sarbatoreasca momentele de bucurie si ocaziile speciale ale vietii. Ziua Indragostitilor, Ziua Femeii, Pastele – toate sunt date speciale care aduc ceva de asteptat, fie ca este vorba de tinute festive, cadouri, o vacanta sau o petrecere.

Avem astfel o oportunitate fantastică de a ne creste vanzarile. Si cu Pastele chiar dupa colt, iata cateva sfaturi utile pentru campaniile sezoniere de Facebook Ads

Atrage atentia cu reclame dinamice si interactive

Potentialii cumparatori navigheaza cu intentie, asa ca sunt foarte deschisi sa descopere noi branduri si produse. Prin urmare, ar trebui sa te concentrezi pe a fi creativ, astfel incat sa te faci remarcat pe o piata foarte saturata. Creativitatea nu se refera doar la designul anuntului, ci si la canalele pe care apar anunturile. 

Vanzarile si promotiile traditionale nu mai sunt suficiente pentru a atrage atentia publicului. Acum, trebuie sa gasim modalitati noi si captivante de a capta în mod activ atentia, in loc sa asteptam doar ca oamenii sa ne aleaga brandul. Reclamele de tip carusel iti ofera puterea de a spune o poveste interactiva care se dezvolta pe fiecare imagine din carusel. Poti adauga pana la 10 imagini pentru a-ti prezenta produsele si butoanele CTA(call to action) relevante, cum ar fi „Cumpara Acum”.

In zilele premergatoare Pastelui, incearca sa creezi un sentiment de urgenta prin promovarea ofertelor speciale si cu durata limitata, punand accent pe „In limita stocului!”. Acest lucru ajuta la inspirarea consumatorilor sa actioneze. Foloseste titlul pentru a oferi audientelor o perspectiva a ceea ce are de oferit campania ta de Paste. Adaugarea de elemente de text mici, cum ar fi indemnuri sau butoane in culori diferite, poate genera valori mai bune de implicare.

In cele din urma, ia in considerare testarea A/B prin difuzarea mai multor reclame si titluri in acelasi timp pentru a vedea care dintre ele obtine cele mai multe clicuri. Apoi, poti utiliza acele date pentru a optimiza campaniile viitoare si pentru a genera rate de clic si mai mari.

Genereaza user engagement 

Incearca sa implici utilizatorii astfel incat acestia sa se simta parte din campania ta și sa profiti de interesul lor fata de produsul tau pentru a-i implica si mai mult. Una dintre tacticile care obtine cele mai bune rezultate este continutul interactiv, cum ar fi jocurile, concursurile si continutul generat de utilizatori.

Actioneaza din timp! 

Una dintre greselile comune care se fac este lasarea campaniilor digitale pentru ultimul moment. Pe langa stresul adaugat, derularea campaniilor prea aproape de data sarbatorilor inseamna ca poti pierde mult trafic de la consumatorii care se pregatesc devreme pentru sarbatori.

De ce sa astepți? Noteaza-ti toate evenimentele anuale in calendar, si planifica in consecinta dar mai ales in avans pentru cele mai bune rezultate.

Desi majoritatea consumatorilor nu incep sa-si planifice achizitiile decat cu doua saptamani inainte de sarbatori, ei cauta din ce in ce mai mult produse si oferte chiar inainte. Ia in calcul si durata de indexare a unei campanii noi. Poate sa dureze chiar si 7-10 zile ca ea sa aiba un reach optim pentru conversii. 

Profita de intenția de cumparare a publicului pentru a-ti creste vanzarile de sarbatori inainte de a fi prea târziu. In acest fel, sper ca o sa iti cresti veniturile si vei beneficia la maximum de bugetul campaniei.

Ai intarziat deja la joc? Nu-ti face griji, inca merita sa lansezi o campanie de ultima ora pentru toti cei care lasa cumparaturile pe mai tarziu!

Fa un BOOST vanzarilor de Paste 

Exista multe modalitati de a a-ti creste vanzarile si de a-ti maximiza rezultatele in timpul sarbatorilor de sezon. Cu toate acestea, este esential sa iti planifici campaniile si promotiile cu mult timp in avans. Daca iei in calcul care sunt obiectivele tale si aplici cu atentie fiecare dintre recomandarile de mai sus, vei atrage un public mai calificat, cu o tendinta mai mare de cumparare si, in acelasi timp, vei stimula imaginea brandului tau in mintea celor care conteaza cel mai mult– clientii tai potentiali.

Succes!

februarie 27, 2022 0 comment
0 FacebookTwitterPinterestLinkedinEmail
Branding

Importanta Ambalajelor in Retailul Omnichannel

written by Raluca Luca

Brandurile de succes stiu ca satisfactia clientului le poate influenta succesul pe termen lung. Dar, inca exista pe piata branduri care nu inteleg acest principiu simplu si se lupta sa tina pasul.

Evolutiile recente in comerțul electronic si comportamentul clientilor au condus la cresterea asteptarilor consumatorilor pentru un serviciu consecvent pentru clienti. Pentru ca acest lucru sa se intample, trebuie sa te asiguri ca sunt multumiti de fiecare etapa a procesului de cumparare.

Astazi, clientii se asteapta la aceeasi experienta perfecta, chiar si atunci cand fac cumparaturi online. Retailul Omnichannel este conceput pentru a oferi clientilor aceeasi experienta de cumparare, indiferent de modul sau locul in care cumpara. Una dintre modalitatile de a obtine o experienta frumoasa a clientilor este prin ambalarea excelenta.

Ce este retailul omnichannel?

Retailul Omnichannel este o abordare pe mai multe canale a vanzarilor, care se concentreaza pe furnizarea unei experiente 360 grade, de neuitat pentru clienti.

Omnichannel inseamna ca clientii pot face cumparaturi online de pe telefonul mobil, laptop sau intr-un magazin fizic. Retailerii au atat o prezenta fizica, cat si online. Cu toate acestea, intregul canal trebuie sa fie integrat intr-un mod care sa garanteze o experienta lina a clientilor.

Care este importanta ambalajelor in retailul omnichannel?

Ambalajul a evoluat de-a lungul anilor si a capatat mai multa importanta odata cu aparitia noilor tendinte omnichannel.

Clienții tai merita sa se simta speciali, indiferent daca le vinzi sau nu produsele intr-un magazin fizic. Pe o piata competitiva, ambalajul brandului tau poate fi farmecul norocos pe care l-ai cautat intotdeauna.

Iata cateva dintre motivele pentru care ambalarea este importanta pentru fiecare afacere in retailul omnichannel.

1. Ambalajul ii ofera brandului tau o identitate

Primul lucru pe care il face orice brand mare  este sa creeze o identitate unica. Ceva cu care clientii sai pot relationa. Aceasta este ceea ce inseamna vanzarea unui brand.

Omnichannel se refera la vanzarea brandului tau catre clienti. Nu este vorba doar de vanzarea de produse, ci de crearea unei legaturi puternice intre tine si clientii tai.

Majoritatea expertilor in retail cred ca crearea unei identitati de brand incepe cu ambalajul potrivit. Ambalajul tau iti creeaza identitatea marcii. Este ceea ce il poate face pe produsul tau sa iasa din multime.

2. Ambalajul influenteaza decizia de cumparare

Ambalarea nu este importanta doar pentru a a-ti face brandul sa se distinga de ceilalti. De asemenea, poate stimula achizitiile. In calitate de retailer omnichannel, ambalajul potrivit poate face treaba unui vanzator. Da, ai auzit bine!

Stiu ca probabil te intrebi cum, dar aici este esenta. Informatiile continute pe pachetul tau pot determina un potential client sa cumpere de la tine. Da, este atat de simplu. Acest lucru este important si atunci cand iei in considerare faptul ca un pachet bun poate stimula fidelizarea clientilor.

3.  Costuri mai mici

Stiai ca ambalajul potrivit iti poate economisi bani si le poate oferi clientilor o satisfactie generala? Imagineaza-ti ca economisesti mai mult oferind in acelasi timp mai mult clientilor tai. Nu asta ai visat mereu?

Obtinerea ambalajului potrivit poate reduce costurile de promovare. Da, probabil ca ai platit mai mult pe reclame pentru ca nu ai facut bine ambalajul. Incearca sa ambalezi produsele diferit si sa vezi diferenta.

4. Ambalajul iti poate creste ratingul produselor

Evaluarile produselor ti se pot parea inutile, dar te-ai intrebat de ce le folosesc aproape toate platformele de comert electronic? Nu mai este o veste ca site-urile mari precum Amazon permit sortarea produselor potentialilor clienti in functie de evaluarile medii ale clientilor.

Aceasta inseamna ca, daca produsul tau are un rating mai mic pe o astfel de platforma, clientii il vor vedea rar. Deci, ce faci pentru a va-ti imbunatati evaluarea produsului? Evidentiaza ambalajul. Ambalarea este una dintre modalitatile eficiente de imbunatatire a ratingului produsului. 

 

Concluzia

Succesul oricarei afaceri omnichannel depinde de capacitatea sa de a-si organiza procesul de cumparare. Pentru a dezvolta aceste tipuri de businessuri, trebuie sa-i faci pe clienti sa vada de ce ar trebui sa faca afaceri din nou cu tine.

Ambalarea este una dintre numeroasele modalitati importante de a-ti pastra clientii, indiferent de modul sau locul in care aleg sa cumpere. Daca iti doresti sa oferi o experienta de cumparaturi memorabila, trebuie sa investesti in ambalajul tau mai mult decat oricand.

In calitate de retailer omnichannel, iti recomand sa introduci acest tip de publicitate. Este rentabil si simplu. Si, nimic nu este mai satisfacator decat trimiterea unui pachet care poate face oamenii sa iti aprecieze brandul.

Succes!

Raluca

 

martie 12, 2021 0 comment
0 FacebookTwitterPinterestLinkedinEmail
Sales

Cum Sa Vinzi Orice, Oricui. Secretele Care Nu Sunt Ascunse

written by Raluca Luca

Pentru ca la baza oricarei afaceri sta vanzarea… trebuie sa iti pui aceasta intrebare inca de la inceput. De multe ori se foloseste sintagma “ secretul succesului unui business”, sunt mii de postari motivationale, se scriu carti in care autorii se tot repeta, se fac seminarii si sedinte de coaching tinute de persoane care nu au mai facut nici un business dar care au citit toate cartile. 

Dar, daca ti-as spune ca, de fapt, acest mare secret se rezuma la un lucru simplu, vanzarea?  Poate a-i salva niste timp si ceva bani pe care sa ii investesti in altceva. Ca sa ai succes in retail trebuie sa stii sa vinzi. Pur si simplu. Pentru ca totul se invarte in jurul vanzarii. Poti, desigur, prin alte metode, sa cresti exponential intr-un termen scurt dar declinul va veni la un moment dat. 

Continue Reading
martie 5, 2021 0 comment
0 FacebookTwitterPinterestLinkedinEmail
Store Design

Cum sa amenajezi un magazin care sa ii determine pe oameni sa cumpere. 7 Pasi Esentiali

written by Raluca Luca

Designul interior al unui magazin este extrem de important pentru maximizarea vanzarilor. Prin stabilirea unui plan, retailerii pot directiona in mod strategic cumparatorii catre produse prioritare si pot stimula vanzarile. Un design eficient al magazinului face, de asemenea, spatiul mai organizat si usor de navigat, ceea ce este important pentru a oferi o buna experienta clientilor.

Exista multe abordari diferite in ceea ce priveste proiectarea si configurarea unui magazin fizic. Cu toate acestea, exista si cateva strategii comune de design interior pe care toti retailerii le pot folosi, pentru ca pot duce la cresterea vanzarilor chiar si in era digitala de astazi.

Continue Reading
februarie 10, 2021 0 comment
0 FacebookTwitterPinterestLinkedinEmail
Newer Posts
Older Posts

Articole recente

  • 5 Campanii de Facebook care mi-au adus cele mai bune rezultate
  • 10 Carti de Retail care m-au ajutat sa-mi fac clientii fericiti
  • 5 Lucruri pe care ar trebui sa le contina site-ul tau
  • Mixul de produse perfect. Cum, cat si ce sa producem!
  • Cum Poate un Produs sa Atraga Instant Atentia Consumatorului

Comentarii recente

    Social Connect

    Facebook Twitter Instagram Pinterest Linkedin Youtube

    Recent Posts

    • 5 Campanii de Facebook care mi-au adus cele mai bune rezultate

    • 10 Carti de Retail care m-au ajutat sa-mi fac clientii fericiti

    • 5 Lucruri pe care ar trebui sa le contina site-ul tau

    • Mixul de produse perfect. Cum, cat si ce sa producem!

    • Cum Poate un Produs sa Atraga Instant Atentia Consumatorului

    Categorii

    • Branding (2)
    • Business Strategy (4)
    • Customer Experience (2)
    • Ecommerce (1)
    • Marketing (2)
    • Merchandising (1)
    • Sales (3)
    • Store Design (3)
    Footer Logo

    (+40)771 628 658 | contact@delucaretail.ro | all rights reserved | strategy consulting & design

  • ANPC SAL
    Ce este SAL
    ANPC
  • ANPC SOL
  • Strategy Consulting & Design – DeLUCA Retail
    • CINE SUNTEM
      • CARE ESTE VIZIUNEA NOASTRA
      • RALUCA LUCA
      • CE ITI PUTEM OFERI
      • CE AI DE CASTIGAT
      • CARE SUNT ETAPELE
      • CAT ESTE BUGETUL
    • SERVICII
      • CONSULTANTA DE RETAIL
      • E-COMMERCE
      • COMUNICARE CREATIVA
      • BRANDING
      • STORE DESIGN
      • TRAINING & SALES COACHING
    • SMART RETAIL
    • SHOP
      • EBOOK GRATUIT
    • CONTACT
    • PROGRAMEAZA INTALNIRE GRATUITA!
    Folosim cookie-uri pe site-ul nostru pentru a vă oferi cea mai relevantă experiență, amintindu-vă preferințele și vizitele repetate. Făcând clic pe „Accept toate”, sunteți de acord cu utilizarea TOATE cookie-urile. Cu toate acestea, puteți accesa „Setări cookie” pentru a oferi un consimțământ controlat. Prin continuarea navigarii pe delucaretail.ro, iti exprimi acordul pentru folosirea de cookies de catre www.delucaretail.ro! delucaretail.ro utilizeaza Google Fonts iar prin apasarea butonului Accept si/sau prin continuarea navigarii pe www.delucaretail.ro, iti exprimi acordul si pentru utilizarea Google Analytics si Google Fonts pe si de catre www.delucaretail.ro.
    SetariAccept Toate Nu sunt de acord Afla mai mult
    Setari Politica Cookies si Confidentialitate

    Privacy Overview

    This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
    Necessary
    Întotdeauna activate
    Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
    CookieDuratăDescriere
    cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
    cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
    cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
    cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
    cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
    viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
    Functional
    Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
    Performance
    Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
    Analytics
    Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
    Advertisement
    Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
    Others
    Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
    SALVEAZĂ ȘI ACCEPTĂ

    Shopping Cart

    Close

    Nu ai niciun produs în coș.

    Close